مایکروسافت: دیگر از نام Nokia Lumia استفاده نمی‌کنیم اما به فروش گوشی‌های غیرهوشمند با برند Nokia ادامه خواهیم داد


مایکروسافت امروز جزییات رسمی تغییر نام دستگاه‌های لومیا ویندوزفون را تشریح کرد. همانطور که در گزارش چند روز پیش خواندید، برند نوکیا دیگر در محصولات مایکروسافت استفاده نخواهد شد و مایکروسافت قصد دارد از برند Microsoft Lumia در محصولاتش به جای Nokia Lumia استفاده کند. این تغییر برند تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود، بلکه قرار است در رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها نیز اجرایی شود.



 Tuula Rytilä، نائب رئیس بخش بازاریابی گوشی‌های مایکروسافت، تایید کرده گوشی‌های هوشمند ویندوزی در آینده با نام "Microsoft Lumia" خوانده خواهد شد و این کمپانی مشتاق است خیلی زود دستگاه‌ای را با این نام تولید و عرضه کند. این موضوع البته بر روی دستگاه‌های نوکیا لومیا کنونی تاثیری نخواهد داشت و فروش و پشتیبانی از آن‌ها همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

در حالی که برند نوکیا در بین گوشی‌های هوشمند در حال نابودی است اما مایکروسافت گفته به استفاده از این برند در موبایل‌های غیر هوشمند ادامه خواهد داد و مجوز این کار را تا ۱۰ سال دیگر دارد. بنابراین دستگاه‌های رده پایین همچون Nokia 130 همچنان عرضه خواهند شد و انگار به ما یادآوری می‌کنند نوکیا زمانی چه جایگاه‌ای داشته و چه محصولاتی را تولید می‌کرده است. البته نام نوکیا در این صنعت دیگر به همان خوبی سابق یاد نخواهد شد و این کمپانی فنلاندی با دست شستن از صنعت تولید موبایل به کسب و کار در بازار شبکه مشغول شده است.

 

 

zoomit.ir

به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
 

نرم افزارهای تعمیر و نگه داری خودروهای جدید وارداتی

این فایل ها حاوی :

- نقشه های سیم کشی و عیب یابی الکترونیکی خودروها

- تعمیرات مکانیکی (تعمیر قطعات،دمونتاژ،مونتاژ و تایمینگ تسمه تایم)

-  دانستنیهای مربوط به خودرو ها

- راهنمایی در مورد استفاده صحیح از امکانات خودرو

- پارت نامبر های مربوط به تمامی خودرو ها

- نحوه تعویض قطعات داخلی و خارجی خودرو

 - قابلیت اتصال با دیاگ برای آپدیت ECU

 

 

شامل نرم افزار های GDS , Microcat , Pet , WIS , EPC و ...

با پشتیبانی و بروز رسانی آنلاین

  تخفیف ویژه 10 الی 30 درصدی به خریداران بیش از یک پک

خرید

 

 

 

طراحی سایت

در دنیای امروز مهم نیست شما یک فرد حقیقی ساده باشید و یا مدیر یک شرکت تجاری عظیم ، در هر حال برای شناساندن خود به دیگران نیازمند ایجاد یک پایگاه اینترنتی هستید . پیشرفت روز افزون دنیای اینترنت باعث شده یکی از اولین نیاز های هر شخصیت حقیقی و حقوقی  ، تاسیس و اداره وبسایت خود در اینترنت باشد. امروز دیگر وبسایت ها تنها محلی برای نمایش اطلاعات ضروری شما نیستند.

 

 برای دیدن پکیچ های طراحی و نمونه سایت های طراحی شده کلیک کنید...

 

بهینه سازی سایت

امروزه اینترنت به سرعت به سمت همه گیر شدن پیش می رود. مدیران سایتها نیز به این بینش دست یافته اند که ماندگاری و رشد درعرصه وب بدون در نظر گرفتن موتورهای جستجو و بهینه سازی سایت ها کاری عبث می باشد. آمار نشان داده است که اغلب کاربران تنها ۱۰ نتیجه اول صفحات را مورد بررسی قرار می دهند. از این رو تلاش تمام وب سایتها و هدف از بهینه سازی وب سایت ها قرار گرفتن در بالاترین رتبه نسبت به بقیه سایت ها هنگام جستجوی کلمات کلیدی می باشد. به همین دلیل امروزه بهینه سازی سایت اکثرا مورد استفاده وب سایتهایی قرار می گیرد که در آنها بازدیدکننده برابر با مشتری است و افزایش بازدید کنندگان سایت یعنی بهبود تجارت و افزایش فروش و در نتیجه موفقیت !

برای دیدن خدمات بهینه سازی سایت کلیک کنید...

 

خدمات پشتیبانی و ضرورت آن

امروزه با توجه به استفاده گسترده از فناوری اطلاعات در سازمانها و شرکتها، فعال بودن تمام وقت سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که از کار افتادن بخشی از آن می تواند هزینه زیاد و گاهی غیر قابل جبرانی را به یک مجموعه تحمیل نماید. لذا علاوه بر تعمیر و بر طرف نمودن نواقص فنی، نگهداری به منظور پیشگیری از بروز نقص و کنترل عملکرد بهینه نرم افزارها، موضوع اصلی خدمات پشتیبانی در سازمان هاست. در واقع هدف اصلی از خدمات پشتیبانی و نگهداری کاهش ریسک از کار افتادن سیستم ها و بالا بردن عملکرد بهینه آنها به جای صرفا تعمیر و راه اندازی مجدد است .

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید...

 

طرح های توجیه فنی ، مالی و اقتصادی

 نخستین مرحله از فرایند بررسی توجیه پذیری هر طرحی مربوط به مطالعات بازار آن می باشد. هر طرحی با توجه به ماهیت آن دارای محصولات یا خدمات (که در حالت کلی محصول نامیده می شود) گوناگونی می باشد که هدف از اجرای آن طرح، ارائه محصول به بازار مصرف است. براین اساس پس از شناسایی بازارهای مصرف محصول و تعیین بازار هدف مورد نظر بایستی به بررسی همه جانبه این بازار اهتمام ورزید. مهم ترین مواردی که در مطالعات بازار طرح ارائه می گردد شامل تعیین آمار مربوط به میزان تولید، واردات، صادرات و مصرف محصول مورد نظر در طی سالهای مختلف در کشور و همچنین پیش بینی این موارد در طی سالهای آتی می باشد.

 

برای سفارش و خرید طرح های توجیهی کلیک کنید...